Elfte inlägget

Ja då var det dags, gossens första magsjuka!
Stackars min lilla kille.. :-(
Nu har han dock ätit kokt skinka och druckit loka verkar som det får stanna kvar ännu *peppar peppar* Men han är så trött, i morse fick jag väcka honom för han hade bajsat men han sov ändå, sedan vid 10 somnade han igen och sov till 13 tiden, vid 14.30 fragade jag han om han ville gå och vila på kudden då gick han till dörren och försökte putta upp den, han la pannan mot spjälskyddet, tog ett hårt tag om mina fingrar och somnade som en stock. Hoppas verkligen att han sover bort det nu så jag får tillbaka min lillknodd.
Passar minder bra att vara sjuk den här helgen (när gör det det egentligen??) gubben jobbar dubbelt hela helgen, jag jobbar mina skumma tider men tackar min lyckliga stjärna för att jag har en så söt liten syster som har offrat hela sin helg på att vara med en sjuk liten kille!! Tack Mini-syster, du är en pärla!!
Lovar att vi ska ragga runt med skrutten nån kväll! Ska försöka få in stereon så vi kan digga lite åxå.. :-D

Nu måste jag snart åka och köra turister igen, det är kul att köra dem, man får se en annan syn på den här hålan.
Mindre kul är det dock att sitta i butiken i flera timmar, så drygt ibland..
Dessutom är stolen borta!! :-/
Ooops.. Glömde att jag skulle äta middag ju.. Jag kommer hungra ihjäl där nere i flera timmar!! *mutter*

Längtar som tusan tills i kväll!! Då kommer en snubbe hit som jag inte sett på flera dagar,
han ska dessutom vara här hela veckan så man hinner kanske lära känna honom igen och ta igen lite "lost-time" :-D

Kramiz kramiz

Kommentarer
Postat av: Minisyster!

naw så söt du är! det är bara kul att spendera tid med er även om gossen var rasslig (:

2009-04-07 @ 13:40:38
URL: http://lizetteoehlund.blogg.se/
Postat av: syster ia

Lite update kanske? Eller kräks ni fortfarande?

2009-04-27 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0