Nionde inlägget

Såja, nu är jag här igen, var som ett tag sedan sist men så är det när man har mycket att göra. Just för tillfället sitter jag och lyssnar på tystnaden, gossen sover, gubben jobbar och gumman är inte hemma. Väldigt tyst här just nu, bara jag och musiken på datorn som gnolar på.
Har köpt en bil.. Min alldeles egna första bil!! Jag kallar den skrutten, en -87:as Sierra combi, fin är den iallafall bara i behov av lite kärlek och omvårdnad. (Bild kommer snart, syster)
Vad har jag då gjort sedan sist.. hm.. *funderar* Köpt bil, busat med barnen, gjort dop-tårtor, varit lite social och pysslat på här hemma. Inget mer än så men det räcker för att tiden ska flyga iväg.
Försökte åter igen att fota min son idag, vill ha svart-vita foton på familjen men som vanligt vänder han ryggen mot mig så fort han ser kameran! Busunge!! Nåja, här kommer endel..
Tappra försök Tappra försök  
 
Nä, nu är det nog dags för att slänga sig i soffan och kolla tv, koka en kopp te och invänta att gubben kommer hem.

Kramiz kramiz

Kommentarer
Postat av: Syster ia

Ha! Lät som en sjuksyster eller liknande. Syster ia :) Sötunge! Snart kommer vi och busar. Lea kikade på filmen med Ellott Pellott idag :) Han var lite knasig tyckte hon

2009-04-03 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0