Sjunde inlägget - 1års kalas

Ja då sitter man här och lyssnar på barnen och gubben som pysslar med något i köket. Gubben försöker fixa handkontrollen till super nintendot som han kopplat in i gummans rum, vad ungarna gör vet jag inte..
Låter gör dom dock! :-D
Igår blev våran lilla bejbis stora killen!! Tänk vad fort ett år gått..
Känns som det var igår jag gick omkring med värsta smärtan i mellan delen på kroppen och en rygg som skulle gå av, trodde aldrig han skulle komma ut, men tillslut kom världens sötaste gosse ut även om det var med viss tvång, 15.30 kikade en blå-lila 4370g lätt 49cm kort gosse ut. Några sekunder efter barnmorskan fått trassla ut honom från navelsträngen kom han i min famn, min lilla Karl Ingvar Elliot.
~*GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BEJBIS*~
Massa folk var det här igår, gossen var inte så intresserad av presenterna eller pappret men han var överlycklig över att det var massa folk här! Sin egen lilla tårta fick han åxå, en rulltårte bit som jag sprittsade vit-choklad på, resten av släkt och vänner fick prova på mina expriment tårtor, verkade ju rätt så goda iaf för de tog slut. Gossen smaskade på sin tårta med sked och vi var helt för undrade över att hans tröja fortfarande var ren efter han ätit den. Massor med presenter fick han åxå, det han gillade mest var en gul traktor från "Bobbo" och den radiostyrda bilen han fick av oss. Men det som var absolut roligast var ju alla "BOOBAA", ballonger för er som inte pratar Elliotska! 40 ballonger låg på golvet i vardagsrummet när han vaknade efter eftermiddags vilan och det enda han sa var "OOOHH!! BOOBAA!!" Helt slut var vi dock på kvällen, gossen nattade pappa som vanligt medans mamma och storasyster åt middag och kollade på melodifestivalen. Den var ju dessutom en stor besvikelse.. Bara massa svammel och helt kass låt som vann!

En liten enkel tårta åt en liten söt pojke. Vanlig rulltårta med jordgubbssylt och vitcholkad spritsad på. Äter sin lilla tårta  Läser sitt jättekort
 Alla små tjejor hjälpte mig så gärna att öppna mina presenter. Lillen leker med sopbilen Dags att natta pappa som var helt slut efter både jobb och kalas

Nåja, nu ska jag snart natta gossen, få min gumma ur badet och sedan ska jag sätta mig i duschen och bara njuta av att få sitta där i min ensamhet utan stress.

Kramiz kramiz

Kommentarer
Postat av: ia

Nåå så söt i sin lilla tuppkam! Kan ni inte komma och hälsa på nu. Eller i alla fall skicka Ellott i en låda! Jag och Lea saknar han som tusan

2009-03-15 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0