Tårt-Tanten

Lägger in lite bilder på mina tårtor som jag gjort..

Geisha-fluff och päron mousse på vit köpt botten, spacklad med geisha-fluff och täckt med marsipan och sp Herman tårta En snabb-tårta till Tant-mötet
Gossens marsipan tårta på 6 månaders dagen Mixade bär och marsan En rosa tårta till min dotter, blev inte nöjd själv men hon älskade den! 
Passionsmousse och marsan  Vitchoklad och banan
Gossens egen tårta, rulltåra med jordgubbar sprittsad med vit-choklad Skumbanan och vit choklad Chkladcrisp och nougat täckt med romerskabågarfluff och mandarinklyftor
Gjorde 3 doptårtor en laktosfri (lila), en grädd och en marsipan (röd) Bilden är tagen från lill-tösens blogg  

Fler kommer så fort jag hittat på en anledning att baka fler! :-D

Kommentarer
Postat av: Syster ia

Vill se herman tårtan!!

2009-05-18 @ 10:04:51
Postat av: Minisyster!

UPPDATERA DIN JÄVLA BLOGG!

2009-05-29 @ 17:36:58
URL: http://lizetteoehlund.blogg.se/
Postat av: Minisyster!

men seriöst du har inte updt på över en månad nu, slöfis!

2009-06-15 @ 02:36:27
URL: http://lizetteoehlund.blogg.se/
Postat av: syster ia

You suck på det här! Vill se lite uppdatering nu

2009-07-02 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0