Tolfte inlägget

Men nu skäms jag!! Här har man inte uppdaterat på skiiiitlänge!! Magsjukan är över sedan länge och vi trallar på i vardagen.. Hade påhälsning av syster och bustroll för nån vecka sedan och de dagarna flög ju bara förbi så de kändes som de kom och åkte igen. Fick lektioner av bustroll i dinosaurier, vissa åt gräs och andra var farliga och de levde i den stora dalen. *fniss*
Sitter just nu och väntar på gubben som jobbar och sliter hela dagarna, ska åka med gossen till doktorn så de får kolla hans utslag. De har dock blivitt bättre nu än var de var när jag beställde läkartid. Men jag tycker att han ser hemsk ut och det håller sig inte i böjvecken utan sprider ut sig över hela kroppen, ser ut som brännsår. Jag antar att det är något han inte tål mer än mjölken då, har haft mina misstankar om pälsdjur länge. Men det är ju svårt att få fram på någon som är så liten.
Hade en jobbig natt i natt så min dotter sitter hemma och ugglar, stackarn hade mardrömmar och fick för sig att det var zombier i hennes rum, hittade henne kallsvettig, skrikandes och grinandes kl 1 i natt och sen somnade inte hon förren vid 3 igen. Tur att vi köpt en stor säng så vi rymdes alla! Det är faktist 2:a gången i hela hennes liv som hon kommer till mig och vill sova, sist var det när vi sov på luftmadrassen då fick jag och gubben ligga på golvet för att det var en liten tös som tog hela platsen och var het som en kamin så alla svettades. Nåja, när hon väl somnade i natt så vaknade gossen vid 4 och ville ha mat! *pust* Tur att gubben var påväg till jobbet så han fixade blöja och mat innan han for. Men sen ringde ju alarmet vid 6.30 och min söta prinsessa frågade om hon fick vara hemma idag för hon är så trött. Klart hon fick.. Så vi sov nån timme extra istället. Tycker det är så dumt att skicka iväg henne till förskolan när hon är helt slut, hon orkar knappt öppna ögonen och blir sur och gnällig istället, får inte mycket gjort då.

Nä, nu är det en liten uppdatering iallafall.. Ska ta en snabb dusch nu innan vi ska åka.

Kramiz kramiz

Kommentarer
Postat av: syster ia

Men vart är jordgubbstårtan då?

2009-05-07 @ 15:10:24
Postat av: Anonym

Jag har ju bilden på telefonen och kan ju inte föra över det till datorn pga detta skit system!

2009-05-08 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0