Känslomässigt kaos 1.1

Egentligen bör jag inte isolera mig här hemma när jag mår som jag gör nu men det känns inte rättvist mot människor att jag umgås med dem när jag inte ens vill umgås med mig själv. Försökt prata med de som jag känner att jag orkar med men även om jag förklarar så tror jag inte de verkligen förstår.
Är inte alls glad och mitt sinne säger bara åt mig hur dålig jag är.. jag är dålig på att laga mat, jag är dålig på mitt jobb, har usel ekonomi, skulder, gått upp 10kg av mina ssri så det är åxå skit, jag är jättedålig som människa och världens sämsta mamma pga detta. 
Jag har inte gett upp, försöker ständigt men att gå genom livet i ständig gelé är tungt och sen inte veta vart man ska ta vägen är hemskt. Vill ju fixa det här men vet inte vilken ände jag ska börja i eller vart för det är alltid nått skit som kommer och tar energi från mig.
Nåja.. har lite energi kvar så jag tar det väl en dag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0