Livspuzzel

Jag har alltid trott och tror att saker och ting händer av en anledning.. Saker, människor och situationer är till för att man ska lära sig något eller att de är/blir en bit av ditt livspuzzel.
 
Just nu funderar jag på vad anledningen till att jag mötte dig var?! Var det för att visa att jag verkligen inte är ensam om allt? Vad var det i din blick som gjorde att jag drogs så till den? Inga förväntningar, ingen rädsla, ingen ångest, bara hopp, glädje och en främmande öppenhet. Tvekade aldrig..
 
Lärt mig såå otroligt mycket om mig genom dig.. så det var väl det som var meningen, universum la en ny puzzelbit på en av de tomma platserna. Universum..
 
🌵🍀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0