Ny intervju med mig själv

  • Är det omoraliskt att vara otrogen? Det beror på, man kan inte styra känslor och är det mer än lust med i spelet så är det..
  • Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land? 
    Måste man såss för att få som man vill??
  • Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor? 
    Jaa, det kan väl vara nått. Bara den fattiga får alla pengar i sin egen hand.
  • Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
    Men visst!! Vem hade inte pippat för 1 million?? Man gör det ju gratis ändå... ;)
  • Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar? 
    Nå näää!!!
  • Är det acceptabelt rätt att begå självmord?
    Nej! Att skada sina nära och kära för att man själv mår skit är egoistiskt 
  • Är det acceptabelt att ge dödshjälp? 
    Jaa, det tycker jag. Men gränserna för det där verkar vara något luddigt.
  • Är det okej att döda en för att rädda fem personer?
    Ja det tycker jag
  • Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det? 
    Ja..
  • Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk?
    Nej, det beror mer på omständigheterna. Man kan ju inte tvinga någon att bli frisk om den personen inte vill bli frisk, då är det bara slöseri på resurser. 
  • Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
    Blir mer förvånad själv om folk säger att de inte visste saker om mig!
  • Vilken egenskap vill du helst se hos andra? 
    Ärlighet, lugn, humor
  • Hade du något smeknamn när du gick i skolan? 
    Allt mellan freak och fetto!! Bara att välja...
  • Hur var du som barn? 
    Snäll, lugn, lömsk, glad.
  • Vad tycker du om fildelning? 
    Men det är väl samma sak som att jag lånar min polares nya skiva.. Men jag tycker ändå att det ska vara helt lagligt att ladda ner äldre musik och filmer. Men kanske inte det nyaste!
  • Varför bloggar du? 
    Det är skönt att få ut lite saker ur systemet ibland och just nu har jag mycket mellan öronen
  • Betyder kärlek mer för dig än vänskap? 
    Nej!
  • Vad kan man leva utan? 
    Pengar
  • Vilket är viktigast hos din partner? 
    Ärlighet, tålamod, Humor 
  • Har du funnit Harmoni i ditt liv? 
    Ibland har jag det
  • Hur ofta lagar du mat hemma? 
    Oftast varje dag
  • Vad skulle du göra med ett friår? 
    Resa som fan!! Fiska och köra skoter!
  • Vilket lands matkultur tycker du bäst om? 
    Asiatisk mat och massa chili
  • Hur svarar du i telefonen? 
    Ja det är jag!
  • Är du pinsam på fyllan? 
    Hm.. Vissa gånger kanske käften går mer än den ska! 
  • Vilken var din första konsert? 
    Bon Jovi stockholm
  • Hur ser folk dig? 
    Ser folk mej???
  • Människa som gör dig enbart ledsen? 
    Ett ex..
  • Människa som gör dig enbart glad? 
    Min Tant och en ny vän
  • Värsta känslan? 
    Svek
  • Favorit tv-serie? Jag kollar inte tv så ofta.
  • Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? 
    Pyssla hemma, måla, fiska eller sola.
  • När grät du senast? 
    I söndags när jag såg ett program om ett par som skulle gifta sig..
  • Är du vidskeplig? 
    Jooo som tusan! Inga nycklar på mitt bord inte
  • Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? 
    Mina skulder...
  • Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
    Varför inte?!
  • Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? 
    Hoppa bungy jump och köra formel 1
  • Vart går din drömresa? 
    Jamaica.. En kryssning
  • Vem är ditt drömragg? 
    Adam Sandler och Josh Holloway
  • När blir man vuxen? 
    Vet inte.. Måste man bli det???
  • Vill du säga förlåt till någon? 
    Njaa.. Inte just nu, men när min dotter blir äldre ska jag be om ursäkt för en sak.
  • Vem är din hjälte? 
    Min Mommo och Mamma
  • Vad tror du på? 
    Mej själv
  • Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? 
    Amazing Race
  • Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? 
    Lycklig helt klart!
  • Vad är lycka? 
    Hitta sej själv och må bra i sitt liv
  • Vilka personer beundrar du? 
    Mamma, Mommo
  • Vem var din första kärlek? 
    En kille som jag gillade för några år sedan..
  • Vem har makten i ditt liv? 
    Makten?? Är det fjärrkontrollen då eller?? Isåfall är det min dotter
  • Har du någon dold talang? 
    Jaa.. Jag kan vifta på mina näsborrar och är fenomenal på att slösa pengar på skit!
  • Har du mobbat någon? 
    Njaa, inte direkt!
  • Vilket djur skulle du vilja vara? 
    En delfin.. De och människan är de enda djuren som har sex för nöjjes skull. Sen lever de ju fritt i hav och det hade ju inte varit helt dumt heller
  • Har du någon fobi? 
    Jao.. Höjder, asiater och älgar
  • Vad är det pinsammaste du gjort ? 
    En fylla när jag var yngre.. Gjorde nog bort mej en heldel.. hahaha
  • Har du snattat någon gång? 
    Jepp och åkt dit för det åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0